fri helg åt samtliga

Det var ju en dag efter fredagen också. En dag som kallas lördag. Den bestod av skön lightstädning i lägenheten, häng i solen på skolgården, cruisande i paddan runt i staden och diverse festligheter. Jag och Kristin passade på att följa thereses initiativ och gå på Jam All Stars som spelade på Folkets Hus. Efter det så tog vi oss hem tillbaka till huset där ett litet party skulle äga rum. Det var roligt, framför allt kanske delarna då jag och Jonas hällde ut alla mina flingor på golvet, då vi dansade free form på mitt golv eller det faktum att alla tre brudarna sovit i samma rum sen dess eftersom vi inte orkar bära tillbaka sängarna igen.

Igår tog vi det lugnare. Orken var ej hög så vi åt upp chipsen till frukost, åt lunch på Max, gick sen på Normans och drack kaffe innan vi bestämde oss för att hyra film. Vi såg två rullar, En Geichas Memoarer och Running with Scissors. Den sistnämnda tog vi som komedi, men så var det ju ej. Tung och hård.

Nu ska väl jag och T ta oss till skolan tror jag. Det är ju lunchtid faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback