kvartett

jag sitter som bäst och väntar på att mitt andra kvartettrep för dagen ska komma igång; den kvartetten jag lägger ned mest tid på och den kvartetten som spelar det bästa stycket: Schuberts Death and the Maiden. Fantastiskt roligt. Ska försöka lägga upp en ljudfil när vi blivit lite bättre.

Senare ska jag spela in kompiskvartetten åt Hanna Baummann. Bra sättning: undertecknad, Kraja-Frida, Muttan och Maja Läändin från Klassisk Klang. Kan det bli fylligare? Vet ej...

Efter inspelningen är det planerat en tjejkväll med tillhörande utgång på Tranan. Känns peppat men jag tror att jag ska försöka sova på skolan någonstans. Har tappat bort mina nycklar och dessutom så vill jag inte störa när jag kommer hem mitt i natten pack glad i hågen. :) Hoppas jag kan krascha på Fridas soffa. Vore asvärt.

Grattis till Erkki, Suave och Tattar-Jon aka Luffarkungen som fyller 20, 19 och 22 idag. Gratulerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback