tjugepluss

Jag fyllde år igår och det var trevligt. Har inte varit med om många lika angenämt TREVLIGA uppvak(t)ningar som den jag fick på morgonen. Min lilla kollektivfamilj som dagen till ära utökats med älsklingen själv bjöd på fin födelsedagsfrukost med nybakta scones. Sen var det orkester och efter det fick jag en stund själv med killen som varit söt nog att köpa mig ett pokerset med marker och allting; jag som precis fastnat för Black Jack får nu chansen att prova utan att spela bort pengar för det har jag lärt mig att man inte ska göra.

image84
dålig bild men fin tunika, lindex-rean

Vi fikade på kvällen, spelade lite kort, drack rosévin i markan och lyssnade på när Rowan och hennes pappa spelade, bland annat en låt till mig. Egot frodades och sen fick jag chansen att spela lite. Hade dock inte spelat varken folkmusik eller fiol på ett antal månader så det måste ha låtat så där alltså. Kände även lite på trumpetskillsen. De var ej där men det var lugnt ändå.

image85
oskar, tim, frida, maja på besök från umeå och hanna gassar i solskenet

Tyvärr så lade min kamera ned för några dagar sen så inga bilder finns att spana in.. men den sorgen blev kortvarig! haha, jag köpte nya RIKTIGA batterier, inte några himla fuskbatterier från Rusta, de är inte bra, men som sagt; nu fungerar kameran igen. Därför firar jag lite här som ni ser med att lägga upp bilder från idag, bland annat från pingisturneringen jag pysslade med tidigare ikväll. Det här med organisation är min grej tror jag. Gillar struktur (och att bossa runt folk).

image86
tobbe alpadie, vår pingiskung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback