jag är så jävla uppstyrd

Men ändå faller jag igenom hålen på nätet som jag förtvivlat försökt stutsa runt på, dodgar för livet till det syns ett ljus i tunneln. Det vore lättare om man hade något att skylla på, men när man får alla förutsättningar och misslyckas ändå så ligger det ändå i slutändan bara i sig själv. Fan vad jag hatar att sakna bortförklaringar.



Så.
Nu.
Låt mig brinna av en stund:

"Vi pratade kläder, det gör vi alltid (för några veckor sen fick jag bestämma hans vårgarderob, vad gör Irina liksom?!)"


JAG SKA SÄGA DIG VAD JAG GÖR !



jag fokuserar på inre värde (det skulle kunna sluta här, men stubinen var kort och veken längre)

jag fokuserar på inre värde;
jag vet att om han vill känna sig snygg så fixar han det på egen hand
jag litar på hans smak
jag tänker inte bossa
jag är inte en sån som lägger sig i hur andra klär sig
jag kan ha åsikter men det är i slutändan upp till en själv
jag jag jag = inte du
jag tänker inte vara den "traditionella" flickvännen för det har jag inte tid med
jag ställer inga krav
jag vägrar finna mig i ren skit

till dig som jag går genom vatten och eld för;
så fort jag skriver/säger/gör något som jag nu sett påminner dig om henne
så säger du att det är pretto eller så skrattar du
(omedvetet förminskande, ack så bedräglig härskarmetod)
det gör mig ful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback