egenhändigt ihopsnickrad kognitiv beteendeterapi

hörru,
säger jag till mig själv
detta var ingenting

näe, egentligen var det ju inte det, va
du överdriver bara nu
lägg ned
det är ingen idé
kom igen, släpp det

 hörru
varför gör du alltid så här
kasta inte in dig i saker
låt bli
du drar ju ändå snart
ändå
skit i det bara
det är inte på riktigt
det du söker finns någon annanstans
"du kan inte vara vän med alla"
kom igen, släpp det

hörru
du oroar dig i onödan
man klarar sig alltid egna val
så kul var det ändå inte
det finns annat
kom igen, släpp det

hörru
du behövs inte här
du behövs inte där
det finns ett behov men det är inte av dig
bara inbillning
det spelar ingen roll vad du gör nu
det här är det sista du behöver

fel person
fel person
fel person
fel person
kom igen, släpp det

men du, säger jag till mig själv
kom ihåg det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback