Jul strålande julstress

ÅH VAD DET ÄR MYCKET NU.

...

Så där ja. Nu har jag klagat klart. Nu kan jag istället berätta om hur roligt jag har!

Det är julfest på gång och det flyter på. Folk kommer på julbordssittningen och de som inte kommer då kommer på festen på kvällen istället! Jag känner mig iofs som en sliten bäver varje dag men det är samtidigt en förutsättning för att det ska gå. Någon måste ju ta liiite mer ansvar, och så klart att det är ordföranden som ska göra det.

Jag har julpyntat lite grann och det gör att lägenheten känns mycket mysigare. Bra frukostar och goda middagar följer på och glöggprovningen på adventsfikat gör inte saken sämre.

Realtidspoet. Det kallade jag mig här om dagen och oj vad det stämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback