frågor och svar

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Nej det är jag inte.
2. Är du lycklig?: Ja det är jag. Har allt jag behöver, mår bra, inga skulder, alla de jag älskar lever.
3. Är du uttråkad?: Tja jag har igång MTV med stereohögtalare men jag är lite less nu.
4. Är du ledsen?: Nej, inte nu och inte så alls egentligen.
5. Är du italienare?: Nej, men det vore häftigt? I och för sig är alla mina erfarenheter av italienare dåliga...
6. Är du cool?: Ja, otroligt.
7. Är du från Irland?: Nej. Inte det heller.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Jo, jag tror nog det, men inte i mitt och Ns fall.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja, men det hör till.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Om? Ja, det har jag..
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja faktiskt. Det har bara hänt en gång men det var en speciell kille i högstadiet. Nu spelar han i Nordic.. Heh.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja. Bara en dock, men det är bara han jag vill kyssa.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Ja! Men jag fattade att det var Stas efter några dagar...
7. Är du kär? Ja det är jag.  Varje dag.
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Ja, men vadå, är jag inte stor snart?!

10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar? Facebook.
2. Hår eller ögon?: Ögon. Hår kan man ju påverka så väldigt.
3. Katter eller hundar?  Allt som är litet och luddigt och behöver hjälp.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Jag har några riktigt bra vänner som jag håller mig med tror jag. I och för sig är det trevligt med kontakter!
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Portello. :)
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Jag tror jag väljer utekväll medan jag fortfarande kan dansa.
 8. Pengar eller lycka?: Lycka.
9. Dag eller natt?: Dag. Det är då det händer vet du.
10. Msn eller mobil?: Mobil. Sms helst.

TIO \\\"HAR DU NÅNSIN...\\\"
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Ja, ett antal gånger, men inte de senaste två åren faktiskt.
2. Brutit ett ben?: Nej, inte. Men slitit av ledband och sånt. Mjukdelsskador.
 3. Gjort nåt du ångrar?: Ja. Hundraförtio gånger typ.
4. Hoppat Bungy Jump?: Nej, jag tror inte jag skulle våga.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja. Men inte på länge.
6. Ätit en hel tårta?: Rulltårtor har gått ned, ett antal, ja.
7. Gjort bort dig offentligt?: Ja. Hah. Men det hör till!
8. Gråtit när ett husdjur dog?: Först var det eremitkräftan Jesper, sen katterna Chili och Sushi. Fy.
9. Velat försvinna?: Ja, när man var tonåring ja.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Wille om vi skulle se på film.
2. Telefonsamtalet du fick: N!
3. Personen du var med: Wille, Tobias, Mattias Windemo, Victor och Jesper.
4. Roligaste grejen som hänt: Det var en elak men rolig grej att vi tog bilen till tåget då vi bara hade fioler medans cellisterna var tvungna att gå två km med tunga väskor. Vi insåg det dock väl framme.
5. Personen du smsade: Bror min om han vill joina en roadtrip.
7. Du skrev till på myspace: Frida tror jag.
8. Du kommenterade:  Ingrid. Hon borde verkligen ta och höra av sig snart.
9. Du tillbringade natten med: N.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback