Mina vänner: Therese

Namn: Therese Selén
image50

Favoritmat? Jag skulle rösta på husmanskost men hon gillar liksom Kristin att exprimentera lite i köket. Hennes ugnsrostade rotfrukter är gudomliga.
Favoritdricka? Lite kaffe, lite te. Jag tror hon gillar vatten bäst.
Ögonfärg? Ljusa där med.
Fräknar? Jepp, framför allt efter att hon solat.
Favorit-uttryck? "trött" som saker som kanske borde slängas, funderas över osv. "Den där gubben är rätt så ...trött."
Födelsedag? 26e september
Familj? värsta operafamiljen + lite småsyskon
Bostad? Lägenhet på K-holmen och inneboende i Saeiid Quuasin
Favoritfordon? Hon gillar sin cykel.. snabb och smidig
Utseende? liten, blond och fantastiskt söt
Längd? 164 kanske?
Vad använder hon/han för smink? Mascara och det där röda läppglanset som hon funderade på att köpa men som jag köpte :)
Pojkvän/flickvän? Magnus, fast han gillar inte att vara här eftersom vi är så "tjejiga".
Bästa kompis?
Man får ofta höra historier om en tjej som heter Louise.. helt galen.
Favoritfärg? Jag tror hon har en röd stund just nu.
Favoritaffär? Indiska, H&M, Apoteket, Kupan.
Personlighet? Sprallig, vill vara med där det händer, energisk, mysig.
Favoritlåt? Jaaa du.. detta var lurigt. Jag tror hon är rätt lättlyssnad, framför allt inom svensk singersongwriter kan jag tänka mig.
Artist? ???
Mobil? En som hon haft hela livet och därför gått igenom hela ringsignallistan på. Dags för en ny?
Alkohol-haltig dryck? Rosévin med Ramlösa Röd citrus

Brukar han/hon:
Röka?
Nej, hon är sångerska och tänker på kroppen.
Snusa? Nej, inte det heller. Bra tjej!
Dricka alkohol? Hon är väl på ett glas vin ibland? Eller en-fyra öl. :)
Titta sig i spegeln? hon påstod att hon inte gör det igår, men jag tror hon gör det. Inte jättemycket, men hon bryr sig ju.
Vara dum? Näe. Verkligen inte, varken korkad eller elak.
Vara snäll?
Jepp.. kanske lite för snäll. Ibland måste hon nog sätta sina egna intressen först.
Äta mycket? Njae. Tror inte det? Hon lagar god mat men det blir ofta matlådor. Gärna då inte mer än en, eftersom det är sunkigt att äta samma sak två dagar i rad.
Slå folk? Nej.
Peta näsan? Nej. En ordentlig flicka.
Köpa saker? Jaa.. bra grej, bra egenskap där.
Ta droger? Näe.. alltså. Jag tror verkligen inte det.
Älska folk? Jepp. I alla fall så älskar folk henne och hennes oklanderliga personlighet. Underbar att ha att göra med.
Resa? Ja, hon har varit i Egypten och dykt, varit i London en massa och säkert en massa andra ställen.
Ljuga? En vit lögn eller så skadar väl inte, men jag tror inte hon är en sån som ljuger stort och ofta.
Skratta? Ja! Väldigt nära till skratt väldigt ofta. Fnissar ständigt och jämt.
Gråta? ibland. Det gör vi väl alla.  

Kommentarer
Postat av: Teson

Vilken otrolig förmåga du har att läsa människor och komma ihåg detaljer! En glädjechock att läsa.
Som favoritartist skulle jag nog välja Sofia Karlsson, Kate Bush eller kanske Amy Winehouse. Tre bra tjejer, men musiksmaken varierar.
Och mobilen ska jag ha tills den går sönder...

2008-02-21 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback