om upp och ned

Hur blir man en sån som finner stolthet i sina svagheter? Jag lovade mig själv att blogga genom vardagslivets alla skeden men jag drar mig ändå för skriva när jag inte har något positivt att berätta om. Ibland (idag) har man bara pissdåliga dagar då man helst vill dra täcket över öronen och stänga ute allt. Jag hoppas verkligen att N kan komma och hälsa på alla hjärtans dag för annars vet jag inte vad jag gör. På väg hem från Sthlm imorse var det verkligen fantastiskt vårväder och tidigare innan jag kom hem kände jag den där sura men ändå välkomna doften av gammalt blött gräs som töar fram tillsammans med smutsiga vattendrag och grå smältsnö. På vårat stammiscafé var personalen så himla härliga men det var ändå inte tillräckligt. Näe. Blir jag inte på bättre humör av att skriva alla hjärtans dagskort då deppar jag ihop.

Tingsek, min favoritskåning, släpper ny skiva snart. Fick höra nya singeln på P3 imorse dock; "Let it shine". Lovande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback