2008 slipper inte undan

Med risk för att få 2007 att bli som ett gammalt ex som man mal på om tills alla andra hittar någon annan att prata med, så gör jag ännu en lista, den här gången tagen från finaste klara ;

Årets konsert: måste vara antingen Ale Möller Band på folkan eller Tingsek på Trästock.
Årets bok: Stephen Davis - The Hammer of the Gods, the Led Zeppelin saga.
Årets Dag: dagen då jag och Ulle gjorde Eiffeltornet, nöjesområdet i La bastille, Montmartre, Sacre-Coeur och Jim Morrisons grav i Père Lachaise i Paris.
Årets revansch: Återvändarfesten '08.
Årets Skam: mina alkoholiserade stunder på folkis i våras.
Årets Mest Saknade: Mister N hämtade många poäng i USA..
Årets Mest Underskattade: min gammelfaster Siv i Jakobsberg, vilken kvinna!
Årets Mest Överskattade: synten, hallå kom igen liksom...
Årets Festival: Trästocksfestivalen i Skellefteå eller Les Gallois en fête kanske?
Årets Svenska Län: Hälsingland, framför allt på sensommaren.
Årets Resmål: fortet St. Louis i Bretagne tog banne mig första platsen.
Årets Mat: paj för hela slanten!
Årets Upptäckt: pb och alla som hör till.
Årets Fuck You Stad: Edsbyn. Heh.
Årets Träning: fotboll igen!
Årets Tar Det Här Aldrig Slut: omogna vänner och insikten kring ens personliga gränser och mål.
Årets Rysning: Mister N.
Årets Brott: smygrasismen och våldet
Årets jubel: flytta hemifrån 4 real.
Årets You Tube: ja vi dog alla lite i själen när Marek och Merdad från Moviestar gjorde entré.
Årets Radio: Aurora och klassiskt.
Årets Teve: min lilla svullna 14tummare. Våga Vägra Säga Tjockteve!
Årets Lyrik: Damien Rice igen
Årets Fegaste: jag. Var tog mina intrigerande skills vägen?
Årets inavel: Intrigerna på folkis. Haha.
2008 ska bli: mindre kollektiv, mer sambo, mer träna för själens skull, mindre alkohol, mer resa, mindre slösa

Kommentarer
Postat av: räjtch

fast listan kommer egentligen från mig först juh!

o jo vissa låtar gillar jag men endel är för mkt country..

2008-01-02 @ 19:52:39
URL: http://rakeleklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback