fönsterhejar'n

Jag är inte en sån som öppnar fönstret och vinkar om jag känner den som går förbi utanför men igår gjorde jag det tre gånger. Konstigt. Först var det Danne som var på folkhögskolan och då blev jag förvirrad så jag var tvungen att ropa på honom och kolla varför han var här. Sen var det Tim och Oskar som jag inte sett på tre veckor och eftersom jag ändå inte ville släppa mitt övningsrum så fick vi prata genom fönstret.

Sista gången var när Kristin flyttat bilen. Lite krystat men hon är ju så söt att hon förtjänade det.




Nyss:
en kopp kaffe, en stor tallrik havregrynsgröt med cocos, russin, havremjölk och lingonsylt, ett glas sojamjölk och två mackor med jordnötssmör och banan. Gôtt.
Nu: skola. Vi ska sjunga Peterson-Bergers Stämning på kören, gjorde den för tre år sen. Fantastiskt stycke. Sen ska jag hem och baka bröd! Uppdatering med andra ord senare.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback