jah jah

Jahaja, då var man gräsänka igen just som man lärt sig det här med tvåsamhet och stora middagsportioner. Alla är hemma i Saiid Qaasin och det är fortfarande stökigt på mitt rum. Halkan utanför är ett faktum och jag dras med huvudvärk sen jag ramlat och slagit mig i isen på vägen till orkestern.

Jag har inte så mycket vettigt att säga, jag saknar mig själv när han inte är med och jag saknar mina regelbundna övningstider. Hur får man ihop dem?

Såg förresten att nyårsbilderna kommit upp. Tog mig friheten att publicera ett urval på mig och herrn eftersom jag är i det stadiet just nu. Är ju trots allt månads-jubileum idag.
Fotograf: Moa Wallman

image34


image36


image35

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback