mysighetsfaktor

Idag klippte T och jag min lugg. Det som var tänkt som en liten förfining blev en helt ny frisyr. Jaja, får se hur jag trivs. Troligtvis är det helt lagom för min smak. Ibland när man klipper själv så blir det inte riktigt som man tänkt sig. Jag köpte en urtunningssax förra våren och den skulle förstås provas. Hela kalaset slutade med att halva min kalufs låg i papperskorgen medans jag såg ut som Gollum på utväxt.

Har inte uppdaterat som jag borde de senaste dagarna. Istället har tiden gått åt till att:
  • öva, fast inte så mycket som jag borde
  • laga mat
  • vara med N
  • ramla, slå huvudet och oja sig över det en två-tre dagar så där


Ett litet bildspel ska ni väl få över vad som hänt i alla fall:

Fridas (och Henriks) kattborg fick en ny funktion som hallbord.
Funkar bra att förvara julklappar på.
Tack!
image38


T flyttade in och lånade min lampa. Vardagsrummet blev ett snäpp finare.

image39



Herrarna på internatet bjöd in till festfest.
We don't mind.

image40



Mina favoriter lagade massor av mat. Sånt gillar vi. Framför allt K, hon älskar majs.

image41image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback