reklam reklam

Flera goda karaktärer från bygden gjorde i höstast en Karl-Oskar och Kristina i miniatyr och åkte till det nordtyska reservdanska Skåne i hopp om att hitta sig själva eller något. Vad vet jag om det egentligen annat än att de förgyller vardagen när man ser/hör dem?

Jag talar förstås om och passar på att utbringa en skål till My Favorite Moonboots (MFMB) som på sin myspace påstår sig vara "the perfect crossbreed of daft punk, studio, joy division, silverbullit" med  mera. De har väl besökt ett antal scener i Hälsingland innan de bestämde sig för att ta klivet (läs: ta studenten) men på nya "The fine Detail" visar verkligen att de är några att räkna med.

Jag rekommenderar en dos mån-skor till alla, men framförallt till någon som vill dansa aset av sig. Om man nu någon gång får använda uttrycket "tonårspop" i ett positivt syfte så är det väl nu, antar jag.

And ooh, I like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback