saker att älska

Detta, mina vänner, är en av få lördagar med lugn och ro runt en stressad själ. Jag tog tillfället i akt och städade upp på mitt golv/ i min garderob/ i min soffa/ runt min säng så nu är det fint. Däremot står det en flyttkartong proppad med kläder mitt på golvet.

(Bollnäs egna Bitch Boys spelar på Röda Bonden den 4e april. Var där. Det spelas endast Beach Boys-covers. Naket utlovas.)

Solsken och promenad med Kristin blev ett väldigt bra initiativ och vi handlade kanske den godaste maten. Det blev en värmande tomatsoppa med gröna linser till apelsinjuice och Romans triosviter i stereon. Det städas och fejas och snart blir det tiramisu och mysigheter.

Jag drömmer jämt att jag skaffat barn. Vilken underbar men stressande tanke. Ingen som har en lägenhet i en stad där jag vill spendera ca 4,5 år på högskolan för att sedan bilda familj? Det måste vara underbart att ha en liten sovande kotte bredvid sig på kudden. (Mamma, ta det lugnt. Det är bara önsketänkande.)

Näe, nu saknar jag min snygga karl lite för mycket. Fyra dagar utan och jag blir lite väl bekväm. Jag gör väl reklam nu istället.
image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback