That '70s show

Jag hade en period förra våren då jag såg alla säsonger av That '70s Show på rad. De blev lite av en familj för mig, mysiga och vänskapliga och alltid där med nya upptåg. Det tog ju slut på avsnitt förstås, och jag hamnade som i koma. Var tog de vägen? I flera dagar gick jag runt helt apatisk och insåg att det aldrig skulle vara samma sak igen innan jag kom på den geniala idén; de är ju skådisar, då borde de gjort annat också. Spana in det!

Det var inte så svårt att hitta filmer med Ashton Kutcher eftersom det är honom det gått absolut bäst för. The Butterfly Effect var väl kanske en av de större insatserna men jag måste nog ta och hylla honom absolut mest för att han lyckades snärja Demi Moore.

Då har det kanske inte gått lika bra för Wilmer Valderrama som ändå fått sin otroligt genomtänkta show Yo Momma att gå på mtv och genomsyras av orden "hög kvalitet" genom hela serien. (Int'..)

Mila Kunis bästa insats tycker jag är den i Family Guy.. eller att hon dejtar Ensam Hemma-snubben. Awesome. Det fantastiska med den kvinnan är att hon bara var 15 första säsongen! Titta på min syster och jämför..

Min persoliga favorit i serien är ju Eric. Tolka mig rätt nu, Nicke, men han påminner väldigt mycket om min lillebror när vi var mindre. Det roliga med honom var ju att han var så fruktansvärt ond i Spiderman III att jag blev mörkrädd. Han spelar istället mycket bättre mot Scarlett Johansson och Dennis Quaid i In Good Company från 2004, kanske en av mina ultimata söndagsfilmer.

Näe, de två insatser som jag blev mest förbluffad över var dels Danny Mastersons insats i B-filmen Dracula 2000 eller Laura Prepons hårdhjärtade Karla i filmen med samma namn. Jag mådde riktigt illa när jag såg min sköna Donna spela en psykiskt rent utav skadad 20-åring som faller för en man med konstiga vanor. Jag rekommenderar den helt klart, men samtidigt är den väldigt jobbig att ta sig igenom. Den är i princip en filmatisering av Karla Homolkas livsöde, och usch och fy för det säger jag.

Näe, nu ska jag klämma i mig cidern som Martin glömde här och försöka bli lite friskare. Tänkte att Mika kunde få hjälpa mig med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback