Fika

Igår träffade jag Sebastian. Jag ville tacka för att han tipsat stället jag jobbat på i veckan om mig så vi hade en fin liten improviserad picknick med baguetter och chèvrefärskost. (Vilket påminner mig, jag har kvar lite cashewnötter.. mums.) Umeåvädret var dock inte så mycket att lita på så det blev till kaffe och glass på bibliotekscaféet. Sen drog vi till Nydalahöjd och spelade lite gitarr och läste fula bloggar. Hans är inte ful. Den är rolig. Min är inte så rolig. Det enda som är lite tjatigt med Sebastian är att han verkligen avgudar Blondinbella. Det är inget skämt, det är nästintill obehagligt. I och för sig så tycker jag allt som är rosa är obehagligt så oroa er inte. Han är sund och hälsosam i övrigt. Jag ska posta en länk till bloggen så fort jag kommer på vad den heter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback