fiskarna!

Jag har sovit i drag i natt. Så förutom att jag blivit överrumplad av störda drömmar med lesbiska vänner, radiostyrda flygplan som kan dra ett helt hus på vatten och fiskar som klättrar upp i båten och börjar jaga en; så har jag även blivit förkyld. Kände av det igår, men vägrade acceptera det.

Alltså de här fiskarna var helt störda, jag måste få fortsätta berätta om dem. Det var som så att vi var några stycken som badade bastuflotte, bara det att bastuflottarna såg ut som träbyggnaderna man klättrade upp i och klottrade i när man gick i mellanstadiet. De kunde man även styra då de hade en motor och ett roder längst bak i hörnet. Hur som helst så kom vi ifrån varandra, de här två husen, och jag och min vän på den ena flotten såg häftiga vita fiskar med röda ränder som hoppade upp och ned ur vattnet. Plötsligt började de simma vertikalt med huvudet ovanför ytan, liksom för att speja, och man såg riktigt vilken elak blick de drogs med. Fiskarna kom närmare flotten och skuttade upp ur vattnet för att landa på flottens golv. De fick upp en otrolig fart när de började leta efter oss. Dussintals med fiskar landade på golvet med någon form av köttätande passion för mig och min vän, så vi klättrade upp mot taket och såg flotten översvämmas av fiskar som högg efter oss. Vi klarade oss inte, men så fort de bet tag i mig så skakade jag mig ut ur drömmen och vaknade. Usch. Sånt gillar vi inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback