hanna's in the house

Jag blev just stucken av ett bi. Bara så där! Jag satt på golvet, bidade min tid, och så bara whops! Så låg den på golvet, död, och jag hade asont på mitt ben. Men men, lite hydrokortison och rött vin i min kropp blev awesome och nu är jag glad igen.

(bijävel...)

Hanna är här och vi gjorde stan idag och sen fikade vi och hade trevligt. Middag med mina föräldrar och som alltid världsliga diskussioner. Hon måste tro vi är galna. Vi fortsatte med jordgubbar och vin till Nickes remixar eller DJ Sergei som han kallar sig. Kvällen slutar med att Hanna läser på sin bok medan jag och Nicke spanar in american mosh pits, umea vegans on MTV och Prodigy på youtube.

Bijäveln gör sig påmind. Min vad kommer värka hela natten. Taggar gör jag dock för Trästock imorgon ändå.

PS jag åkte 9 timmar nattbuss i natt. Det gick bra men jag gjorde en del memorabla språkliga misstag. Typ fråga en 7årig pojke vart han och hans föräldrar ska resa i Sverige. Det i sig är ingen fara men jag hade glömt bort vad "resa" var men blanda ihop engelskans travel med ordet travailler (arbeta) vilket gjorde att jag i princip frågade ungen var han skulle jobba i sommar. Hah.

Club Vulgo ft Mc F - Aldrig Fri
sommarens partyhit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback