Rex, inspelning och en galen Olle

Ja så kan man sammanfatta gårdagen och morgonen här ute i Sävar hos min gamla klasskompis Jesper. Vi gick ut för att säga hej då till Janne igår. Det visade sig att Janne hade ont i halsen och inte hängde med. Synd, men Olle hade fått norsk skatteåterbäring på 23 lax så han bjöd på inträdet. Dock köpte han lite väl mycket åt sig själv så på vägen hem skedde ett par ...incidenter.

Idag chillar vi järnet, käkar pizza, flyger radiostyrda plan och lyssnar på popjazz i Jeppes föräldrahem. Snart ska vi lägga stråk också, får se om jag kan posta resultatet sen när det är mixat. Förhoppningsvis kommer Janne förbi också så man kan säga hej då.

N såg Batman utan mig så nu måste jag nog gå med mamma. Äsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback