MML

Det känns som att det skrivs för lite om det här med "maten, musiken och livet" i den här bloggen. Om jag nu ska försöka styra upp en vettig blogg så ska jag i alla fall försöka stå för det jag skrivit i titeln på sidan? Eller?

Så här gör vi:

Jag slänger ut ett par konstateranden och så får vi se om det är något utav dem som kan klassas som mat, musik eller liv. Ok?


1. Jag har jobbat på cateringfirma i helgen. Vi serverade på en bröllopsfest. Den baconlindade fläskfilén var säkert god men det låg lite hårt inne att jag skulle käka det som så småningom ska konvertera tillbaka till vegetarian igen.

2. I mp3spelaren jag lånat av min syster ryms 256 Mb. I denna klump av ettor och nollor så finns dessa godbitar sparade bara för den här veckan. Från Trästock och framåt involveras springturer och bilåkning och inlinesåkning och all möjlig aktivitet som blandar in rörelse:
House of Pain - Jump around
Rage against the Machine - Killing in the name of...
Marky Mark - Good vibrations
Juvelen - They don't love you
Juvelen - Watch your step
Daft Punk - Harder, better, faster, stronger
V-Dogg - Nostalgia
Wireless Cables - Boy Toy


3. Det finns alldeles för mycket sociala regler runt omkring mig just nu. Alldeles för mycket do-s and don't-s. Det känns rätt störigt eftersom jag blir helt tokig i situationer jag brukar palla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback