hon som känner dig bäst (2007)

hörru, sa jag till mig själv
det var ingenting
näe, egentligen var det ju inte det, va
du överdriver bara nu
lägg ned
det är ingen idé
kom igen
släpp det

hörru
varför gör du alltid så här
kasta inte in dig i saker l
åt bli
du drar snart ändå
skit i det bara
det är inte på riktigt
det du söker finns någon annanstans
du kan inte vara vän med alla
kom igen
släpp det

hörru
du oroar dig i onödan
man klarar sig alltid
egna val
så kul var det ändå inte
det finns annat
kom igen
släpp det

hörru
du behövs inte här
du behövs inte där
bara inbillning
det spelar ingen roll vad du gör nu
det här är det sista du behöver
fel person
fel person
fel person
fel person
kom igen
släpp det

men du, sa jag till mig själv
kom ihåg det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback