om att undra (2006)

det handlar om handlingar och val
ingenting om orden
kände du inte hur jag växte
såg du inte hur jag blev visare
visste du inte att livet drog i mig
uppåt framåt utåt

förstår du inte
då kan jag inte hjälpa dig
jag kan inte ge dig en insikt

bara för att jag fattat
betyder det inte att jag kan ge dig
det jag vill att du ska leta efter

hur du än väljer att göra
så är jag inte ensam i mina tankar längre
jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag var kär
men så här besviken har jag aldrig varit förut

Kommentarer
Postat av: © chn, tonårsblogg.

godnatt, hoppas du vaknar bra imrg och dröm inga mardrömmar! :) kram, cilaa.

2008-06-25 @ 23:43:29
URL: http://cilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback