Sävar - igen

Igår var jag i Sävar för första gången i sommar. Inget hade ändrats men mycket hade hänt. I huset där vi hänger hade en man och familjefar gått bort. Folk hade börjat plugga och det var flytt på gång för nästan alla. Rogga och Olle till Götet, Jeppe och Anton till Stockholm, Emma och Henke till Uppsala, Janne till Tyskland, Nicke till Linköping och jag till Skåne. Men det hindrade inte blå laget från att slå oss röda med 12-4 än en gång. Det kommer små nostalgitrippar hela tiden.

För ungefär ett år sen

var jag ute i Sävar och spelade fotboll och åt mat och fick ont i magen av allt roligt
gick jag på Simpsons the Movie med Nicke och Emma S och dog av skratt
var jag på Rex och TC och var konstig i huvudet
och så här såg det ut då:
 

Anton och Janne går lös på grillen.


Emma S förklarar skillnaden mellan kniv och gaffel för Rogga.


Jesper och Janne var kockarna för kvällen.
Sekunden efter sprutar potatismoset över hela köket.


Anton har snäppet högre pepp än Olle.


Emma H har snäppet högre pepp än Olle.


Jag och Rogga på Rex uteservering.
Ser väldigt gamla ut båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback