Deep cuts

Det är en liten konsert med hemgjorda låtar från musiklinjen på Bollnäs FHSK på fredag. Kan bli roligt. Titta förbi, jag ska stå i en hemmagjord dräkt av plastpåsar och gaffatejp och sjunga 80talselectro. Ni har varit på tråkigare tillställningar.

Detta är inte den senaste natten i mannaminne men jag tycker att det tål att skrivas att den ej är tidigt hur som helst. Håller på att tappa greppet lite grann. Helgens visit i Umeå gjorde inte saken bättre och lämnade mitt medvetande blödandes ut barndom och framtid. Frågan är inte varför man öppnar sig så ofta utan varför man gör det så sällan.

Hur mycket kan jag skriva innan jag måste köpa mig en riktig dagbok?   

Feist - The limit to your love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback