Grejer i mitt liv som jag köper fullt ut

1. När man kommer hem från en lång och blöt kväll med vänner ute finns det få grejer som slår en obäddad säng. Det värsta jag vet är att försöka stuva undan alla kläder och dylikt då man egentligen bara vill ramla ihop till en våt och full pöl på golvet. Näe, tacka vet jag då fluffigt undanskuffat täcke i hörnet som man bara kan dra över sig tills effekten av ruset avtagit.

2. Illasittande trosor och tighta jeans eller ENDAST linnebyxor efter en lång och jobbig dag? Jag går fullt ut på det bohemiska andra alternativet.

3. Färskt kaffe. Ingen idé att säga något mer. Passar bra med Luckies, solsken och gitarrer.

4. Att min syster aldrig stänger av sin telefon eller bangar på att prata om det är tråkigt att leva en stund. Det finns inte många som gör så tror jag. Hon är dock 16 och vill prata om allt mellan himmel och jord.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback