En dagens?

Humör: Var rätt ofokuserad idag. Strulade till sig med en massa saker men fick ändå mycket gjort. Ej närvarande i tanke rätt genomgående under dagen.
Person: Mitt middagssällskap idag faktiskt, Rubachica Band, som vi för övrigt delade gig med i lördags. Gemytligt.
Planer: Öva tre timmar, och det gjorde jag. Mörkade som tusan på pianolektionen, gick också vägen.
Syn: Tja, man blir i o f s aldrig förvånad nu för tiden, men än en gång. Pensionärerna får stå på bussen och inte en jävel som bryr sig. Ville bara kasta matlådan i huvudet på vissa Malmöiter. Bortskämda snorungar.
Lyssning: Jag googlade och youtubeade alla mina violastycken. Sjukt kul.
Läsning: Gårdagens Sydsvenskan till frukost. Lyx.
Dryck: Väldigt mycket kaffe.
Mat: Frukosten var inte dålig. Avocado, lyxyoghurt, svart kaffe, leverpastej och mycket gott sällskap.
Bästa: Akustiken i heldagsövningsrummet som jag hittade. Väldigt skönt.
Sämsta: Att jag rivstartar varje vecka med fem lektioner på rad.
Väder: Snö, massor med snö.

Kommentarer
Postat av: Stina

jag gillar dagens!

2008-11-25 @ 15:53:00
URL: http://enelefantbalanserade.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback