jag bloggar som jag vill

Har verkligen inte haft tid att skriva om saker och ting i veckan. De få stunder jag haft ledigt så har jag bättrat på min magkatarr med en massa måsten.

I alla fall; vad har jag gjort i veckan?
Måndag kom jag direkt från Polenfärjan till skolan. Var där hela dagen och sen hem tidigt och bara somna direkt.
Tisdag hade jag lite problem med att få till övningstimmarna. Hade en bra instrumentlektion och sen direkt till orkestern. Johan K bjöd oss på orkesteröl hemma och vi pratade strunt och viktiga saker fram till småtimmarna. Nobeltorget och Johan H inbjöd till livsåskådning modell större.
Onsdag fick jag en trevlig grötfrukost och sen var det läge att börja planera festen ordentligt. Hade hela dagen minutiöst planerad och festen pågick till 03.00.
Torsdag var vi lediga men jag missade att jag hade lektioner ändå. Försov mig, missade ett rep och var allmänt trött.
Fredag försov jag mig igen. Jättejobbigt. Övade 4 timmar och var hos Josefine på inflyttningsfest. Babel och Jazzattacks, tyskarna från Lund och Johan N och David L förde helt galna diskussioner. David och jag käkade mango när vi kom hem. Bra med grannar.
Lördag blir en slapp dag. Jag och David L ska gå och handla nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback