jag borde nog

jag blir gladare om jag tar bättre beslut

det är väl självklart att det är mina egna val
och att jag faktiskt får ta ansvar för dem
men vem har sagt att det roligaste livet
är livet där man bara gör rätt hela tiden
utan misstag
utan tårar

det är väl självklart att om jag valde lite "bättre"
så skulle jag inte känna så här
då skulle jag inte lägga tid på det som jag absolut inte måste göra
utan bara
öva öva öva öva öva öva öva öva öva
laga riktig nyttig näringsrik mat varje dag
träna min "otränade" kropp
inte gå på fest men ändå vara social
och sova ut ordentligt varje natt

jag skulle vara singel tills jag hittade den rätta

och då ska vi hålla ihop
för alltid
ALL TID
ligger rätt mycket prestation i det

ha roligt - inte bli för full
vara självständig - inte för självsäker
vara sexig - inte slampig
sminka mig - se naturlig ut
följa modet - med en personlig stil

genialiska paradoxer man dras med
och frågan är om man blir så mycket gladare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback