jag saknar mina kompisar

Det var återvändarhelg i Bollnäs i helgen. Det innebär att alla som gick där förra året kommer tillbaka för en helg av jam, lekar och fester dygnet runt. Jag var inte där av många olika anledningar. Hade seminarium, skulle spela in skiva med Helgi, det var för långt och för dyrt för en helg och så har jag lite komplicerad relation till skolan och alla minnen.
(Allt detta uppräknande är bara ett försök till att inte ha så dåligt samvete över att jag inte är där...)

Hur som helst så verkar de ha haft roligt. Jag saknar dem. Wille lovade ringa mig om en stund. Måste prata av mig lite. Höra hur de har haft det och så. Kolla läget på Ackis, skolan av skolor.


Flickorna i köket hos Hanna, Pauline och Mimmi vintern 2008.



Fredian och Peder i markan julen 2006.



Kent, Wille och Muttan i öknen vid Spicy Cow maj 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback