name-droppings

Det är väldigt många namn här tror jag. Väldigt många personer att hålla reda på. Jag tror att jag ska sluta skriva om personer och mer om företeelser. Det blir rätt tjockt med information annars. Hur som helst så ska de som omnämns nog betecknas med en efternamnsinitial också så det inte blir några missförstånd.

Om tjugofem minuter ska jag träffa Linnea H i min klass. Vi ska gå en långpromenad.

Jag har satt upp mer tyg på väggen och snart är denna fula fula vägg ett minne blott. Synd bara att resten av lägenheten är på samma nivå. Kommer man in hit så får man vara beredd på att jag kan verka färgblind. Men också, en brasklapp, så är det ju så att det konstnärliga sinnet jobbar bättre i kaos (i alla fall mitt) än i ordning och struktur. Jag har ordning i sovrdelen, men i den andra kan man ju fråga sig vad som hänt.

Rotsakssoppa ikväll och jag hoppas att

- VAFAN, DET REGNAR JU UTE! -

jag hoppas som sagt att det blir trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback