Om att motivera hämtpizza.

Ja, jag HAR fått CSN och jag har lärt mig ta hand om mina pengar. Jag kände dock för hämtpizza för första gången på terminen så det blev det. Har du problem med det?! Näe, inte jag heller.

Den här veckan (och likväl förra) har varit helt sjukt stressig för min del. Det går bara utför med min ordning hemma och så fort det kommer något/någon som tar lite extra mycket uppmärksamhet så släpper jag allt. I vanliga fall alltså. Men nu har jag börjat se en förändring, en mognad, i mitt  beteende. T ex så skippade jag Also sprach Zarathustra med MSO i förmån för en slapp hemmakväll med mig själv (och den där pizzan..). Jag har dessutom övat, sagt NEJ en massa gånger idag och gjort en massa läxa. Jag är så sjukt stolt över mig själv och att jag håller en sund nivå till saker som frestar just nu. Därför förtjänar jag att få äta pizza.

Bankrån i Lund, ambulanskrock i Malmö och jag bara gömmer mig i min lägenhet. Ska försöka ta det lugnt och andas ikväll inför morgondagen.

Man skiljer sig mest i Malmö av alla orter i Skåne. Frågan är vad som gör det. Frågan är om man vill stanna kvar i Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback