Söndag - vilodag

Idag så vaknade jag av finväder utanför fönstret. Det var så klart att man kunde så molnen röra på sig på himlen ovanför. Jag bestämde mig då för att skippa seminariet och på så vis helt nonchalera alla anledningar till varför jag inte kunde ta mig till Bollnäs och återvändaren igår. Jag hoppas de i alla fall hade en trevlig kväll.

Nu ska jag faktiskt ta mig ut och springa för första gången sen jag kom till Malmö. Ska passa på att ta mig förbi Petter också på lite morgonstundsprat. Ikväll kommer Johan H hit och vi ska laga mat. Jag ska även tvätta. Kan behövas.

Känner ni inte att ju mer tid man tar för sig själv, desto mer uppstyrd blir man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback