bara internet på skolan - igen

Remidjen hade en bejublad spelning. Rätt folk sa rätt saker vid rätt tidpunkt och en dansk man undrade om vi hade en skiva att sälja. Känns lovande inför framtiden. Det gjordes en inspelning också och det lät faktiskt inte jättedåligt, enligt mig.

Nu har jag datalektion och vi övar oss på att navigera med piltangenterna i brödtext. Så där ja. Mamma, du borde verkligen skratta åt detta. Vi fick en stencil över en skrivmaskin med motiveringen "det kan vara bra att lära sig skriva snabbt så man inte sitter och tittar på tangentbordet hela tiden. Kan vara skönt att vila huvudet ibland och bara fokusera på texten".

Jag har färgat håret i en fantastisk färg; faktiskt nästan samma nyans som min viola. Rödbrunlila och jag har inte känt mig så här snygg på länge. Behövde göra något drastiskt för att inte gå ned mig helt då jag faktiskt sagt upp den här destruktiva relationen med någon som inte ville ha mig på ett känslomässigt sätt. Alltid tungt, framför allt eftersom vi har många gemensamma bekanta och ses väldigt ofta i skolan. Skulle nog inte göra om detta om jag fick chansen. Länge sen jag hade en jobbig vardagsrelation.

N.E.R.D - Anti matter
Alison Krauss & Union Station - Daylight
Coldplay - Lost


Kommentarer
Postat av: Mamma

LOL

2008-10-06 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback