slap

Igår var jag med Kaisa och hennes vänner från utbyteskorridoren. Vi gick till Pildammsparken i väntan på att Marcus skulle bli klar med sin övning så vi kunde inviga Max på Stortorget. Det var så fint väder så vi fotade lite och klättrade i träden. Det var länge sen man gjorde såna konstnärliga saker. Klättra och hålla på. Kaisa hade en trevlig vän som jag gärna träffar mer. Stadsplanerare skulle han visst bli. Blond och stilig.

Jag inser i skrivande stund att jag inte klivit upp än. Ja, förutom att jag tog en dusch för nån timme sen. Skåne ska ju drabbas av storm, det gör inte mitt humör speciellt mycket bättre. Näe, jag tog en dusch och såg mig själv i spegeln. Påminde mig själv om att jag faktiskt varit på maskerad igår. Det var bara att lägga sig igen. Dagen var ändå förstörd.

Har en fruktskål bredvid sängen och den är snart slut. Jag har inte ätit riktig mat sen lunchen igår. Vi var på Max på eftermiddagen och då köpte jag en glass. Det är oerhört effektivt om man inte känner för att lägga ned pengar och tid på mat. Jag är på något sätt överkänslig mot mjölkprodukter så det tar 48 timmar för min kropp att göra sig av med mjölkslaggprodukterna. Under den tiden är jag aldrig hungrig.

Varför är mina vänner alltid så långt bort när man behöver dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback