sjuk och glad

Jag har gått och blivit himla förkyld. Igår så köpte vi chips och glass och apelsiner och tryckte i oss för att komma undan den annalkande sjukdomen. Det blev inte så stor skillnad eftersom vi tidigare på dagen varit ute vid Ribban för att titta på maneter och undvika övningshetsen. Sen låg vi i Västra Hamnen och laddade batterierna och pratade om våra föräldrar och hur tusan man ska göra för att ha en normal relation till dem. God mat gjorde jag också. Quinoasallad med gröna linser, tomat och avocado. Länge sen jag gjorde god mat. Ska nog skriva ut receptet när jag får tid. Nu måste jag verkligen öva Verdis requiem och Campagnioli innan min lektion på operan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback