10

Dagens humör: mer semester. den var så kort och jag hade så skönt.
Dagens borde: känna mig lite snygg. Duscha och så.
Dagens frisyr: hästsvans. jag känner mig som en Äntligenhemma-hantverkare i mina blå byxor.
Dagens klädsel: ja blå byxor då. trekvarts, pösiga och väldigt goa runt magen. 50 kronor på rea.
Dagens planer: rep och sånt. fixa cykeln.
Dagens materiella vill ha: en hel cykel.
Dagens längtan: ingen aning. jag har redan skolångest och det är tre veckor kvar.
Dagens fundering: Den kommer nog snart, men just nu är det bara som ett svart hål i mitt huvud.
Dagens beroende: uppskjutning av saker.
Dagens tråkigaste: trycket över bröstet som kommit tillbaka från gymnasiet.
Dagens person: jag
Dagens roliga: det verkar som om repet är tidigarelagt och i malmö så då slipper jag åka till lund.
Dagens låt: Damien Rice - Eskimo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback