detta gör mig galen

  • busschaufförerna i Malmö verkar ha en egen uppfattning om hur man kör buss; gasa, bromsa, skrika, tuta, tjata och skälla ut folk
  • det  finns inte snö här nere
  • att väderleken är grå, att miljöerna är grå och att humöret då blir grått, grått, grått
  • jag känner mig rejält fattig, mycket på grund av att jag missberäknat hur dyrt kött är att äta
  • en gammal tant är jag, blir arg på ungdomarna
  • nu har jag legat till sängs hela dagen på grund av lättja och trötthet från gårdagen
  • den unge herrn repar fram till om 45 minuter och när han kommer tillbaka så lär han inte bli positivt överraskad när han hittar mig precis likadan som när han drog för 5 timmar sen
  • det är inte lika kul att spela musik längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback