En själastärkande dag

Igår var det första gången på länge som jag inte var helt slut när jag vaknade upp. Han skruvade lite på sig när jag satte mig upp och sade "kolla, jag orkar". Det brukar oftast betyda härliga utflykter, eller sånt som man kanske inte är så pigg på när man varit vaken tre minuter.

I alla fall så fick jag en idé om att åka till havet. Ystad ville jag till först, men sen kollade vi in ekonomin och fick bli Höllviken istället. Sedan så gick det dåligt med bussar dit så vi gjorde en budgetvariant. Eftersom båda har månadskort på bussen så satte vi oss på 34an från Mobilia till Limhamn. Malmö är väldigt fint - på sitt sätt - nu på våren. Det här är utsikten från busshållplatsen.


När vi kom dit så gick vi till ett fiskrökeri och köpte makrill. Sen gick vi till havet och åt makrillen på stenarna. Man såg bron. Det var överväldigande.




Allt som allt så var det en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback