Februarimos

Det är så konstigt det här med väder. Igår kom världens vårkänslor och idag är det bara snö och åter snö. Så typiskt. Men ändå kul, det blir lite av en utmaning varje gång man kliver upp.

Farfar har fyllt 82 och det är coolt eftersom han läser den här bloggen. Gammelmormor fyller 95 om en vecka och det är coolt för hon skrattar och lever.

Jag hade en fin alla hjärtans dag med unge herrn. Vi lagade "riktig" potatisgratäng med laktosfri matlagningsgrädde och jag kommer nog svälla till dubbla storleken innan detta är klart.

Jag har börjat öva igen. Det är dock inte så roligt som jag önskar att det vore. Kan vara för att det finns annat i livet också.

Kommentarer
Postat av: mormor

Jojo, mormor läser oxå din blogg ibland. Har du glömt vad jag lärde dig? Det är i motvind en drake stiger !!!!. Kramar från Momma och moffa

2009-02-16 @ 14:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback