Psapp

Shit alltså. Så fort man kommer in på blogg.se så fylls sidan av s-k-i-t-s-n-a-c-k. Det är nästan så jag slutar blogga snart eftersom man förknippas med såna jubelidioter.

Det kom ännu en måndag och det blev februari och välkommen kära vår för nu är jag banne mig less på den skånska "vintern". Dock så påminde unge herrn och hans vän mig i bilen på väg hem från konsthallen igår att detta "banne mig är den bästa vintern hittills". Det har snöat tre (!!!) gånger och det har inte regnat speciellt mycket alls. Ja, jag klagar inte men det behöver ju inte vara vinter inne i min lägenhet bara för att det är ute. Det drar något så otroligt från mina fönster.

Nu ska jag städa, bädda rent och diska till Psapps Hi. Nu borde du klicka där och lyssna. Det är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback