vegemalmö

Vegemalmö: så där ja.
Detta låter som en bra idé 1 och detta låter som en bra idé 2.

NAMN: Lilla My enligt Johannes.
ATTITYD: Mästerligt positivt inställd till det mesta som rör min personliga utveckling. Förutom övning.
GÅ-OCH-LÄGGA-SIG-TID: Varierar mellan 22.30 - 07.30, beroende på dag.
CIVIL STATUS: Väldigt förtjust i en ung trumslagare.
KÖTT: Jag försöker börja äta kött igen men det går rätt dåligt. På frukosten äter jag i alla fall lite medwurst.
TJÄNAR PENGAR PÅ: mitt utseende, min talang, staten och kapitalet.
BOENDE: Studentkorridor i "Käppastan" Västra innerstaden, Malmö
SPANNMÅL: Nu blir det rätt mycket quinoa..
POLITIK: Feminist.
HÅR: Rufsigt och rödfärgat.
MATERIAL: bomull, trä, linne, ytan på en marockansk pannkaka.
ACKORD: fortfarande Ebmaj#11
DRICKER: Sojamjölk, mest kaffe men också lite te, öl, lådvin, rödvin, vitt vin, allt vin tror jag.
MUSIK: Eric Dolphys skivor som jag inte hört än.
KROPPSFORM: Gått från fit till päronformad, med betoning på formad.
TIDNING: sydsvenskan.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback