Skånsk paranoia

Det ringde just på dörren! Gaah, jag vågar inte öppna. Vem ringer på dörren här?!  Någon som kommer in genom porten men inte in i korridoren kanske? Det behöver man bara kod för. Om det vore någon i huset så hade de ju kunnat öppna korridorsdörren med taggen. Då kunde de knackat på min rumsdörr istället?

Kan det vara han jag skrev lappen till tidigare? Om att han inte städat och att jag räddade hans skinn när städinspektionen kom vid lunchtid? De ville ju ge honom böter (1500 kr) men jag sa att de inte behövde göra det. Sen skrev jag en lapp om att han borde städa, och satte på hans dörr. Kan det vara någon av hans gangsterkompisar? Jag gick för att sätta fast lappen men då var dörren öppen och de satt ett helt gäng och rökte inne på hans rum? Jag smög dit den och sprang ned sen. Han borde ju vara glad? Han vill nog inte alls döda mig.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi dödar honom istället....

2009-01-08 @ 16:28:02
URL: http://josefine11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback