Studentkorridorlivets baksidor

Näe, nu får det vara nog. Jag blir galen, förbannad och studsar upp och ned av ilska snart. Min granne Inga och jag har räknat lite på saker som försvunnit från vår ägo på slutet. Vi konstaterade att vi tillsammans blivit av med:
  • 12 glas
  • 5 muggar, varav en jättefin med silverkant som Inga fick i examenspresent
  • en vattenkokare
  • ett paket asdyr glass, locket hittades i diskstället
  • en påse frysta kanelbullar (eller påsen var kvar men bullarna var borta)
  • ett helt paket fiskpinnar, också bara förpackningen kvar
  • en matpaj, hemgjord
  • rostbröd i mängder
  • matlådor och bestick
  • 4 ägg
Allt detta bara sen vi gick på lov. Genialiskt värre.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du, jag har också blivit av med en massa grejer och köket ser ut som ett jävla krig. FAAAAAAAAAAAAN! Detta stället klarar sig uppenbarligen inte två veckor utan oss..

2009-01-08 @ 16:23:56
URL: http://josefine11.blogg.se/
Postat av: Anna

Misär och elände! Har ni räknat med mina tre muggar plus ett glas och en skål? På lördag kommer jag ner och då ska det minsann bli ordning och reda! Hahaa!

2009-01-08 @ 23:15:06
URL: http://annasanekdoter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback