Uppstyrar'n

Mitt i mitt liv så fick jag äran att luncha idag. Inte med vem som helst heller, och det var förstås väldigt trevligt. Jag är så glad att det funkar! Välklippt och välartikulerad som alltid med huvudet på sned. Åh jag kan inte finna ord för hur lättad jag känner mig över att vi kan vara kompisar. Nu ska jag anstränga mig ordentligt för att det ska förbli så, att vi kan vara vänner liksom. Det förtjänar både du och jag. Hihi.

Okej jag är ganska duktig. Nu har jag faktiskt övat. Det lät förjävligt förstås men ändå  bättre än jag trodde med tanke på hur lite jag övat på slutet, Sen så har jag faktiskt slängt in två tvättar, vilket inte är så jobbigt men det är ändå störigt med tanke på att man måste leva i timmesintervaller en stund.

Medan jag väntar så skriver jag på tentan och det känns väldigt akademiskt. Har en bra teori som jag bara vill diskutera lite med någon först. Anyone interested? Jag ska även, hör och häpna, färga håret i nästa paus.

Det tål att sägas igen;

amerikanerna lär inte vara så klipska men en sak ska ni ha klart för er: en peanut butter jelly sandwich är inte något som bör underskattas. Dessutom helt veganskt. Precis vad man behöver en sån här dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback