värmen

Jag tog mig en liten promenad på 45 minuter. Hann med både Västra hamnen, ribersborg och slottsparken innan jag var hemma igen. Det var rätt svårt att tajma vilken typ av kläder jag skulle ha så det slutade med överdragsbyxor och dunväst. Dock skönt eftersom jag sprang lite också och då kunde man hålla värmen utan att svettas ihjäl. Det är så konstigt, mitt rum vetter mot norr och solen skiner aldrig in vilket gör att det är kallt och rätt mörkt här. Då tror jag ju att det är ännu kallare, men så kommer jag ut i korridoren och då ligger solen på och är jättevarm. Jaja, lite i-landsproblem kanske men det är fortfarande lov. Jag behöver inte anstränga hjärnan mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback