Xet på festen

Herre gud, ta hand om mitt ex från gymnasiet. Han skämde ut sig ikväll på festen som skulle bli min avslutning på Umeåtiden 2008-2009 men det blev så pinsamt att jag väljer att glömma bort det.

Det var tre, 3, år sen vi var tillsammans och jag har släppt det rätt så mycket och glömt det mesta faktiskt, men näe, han verkar inte ha gjort det. Han är bitter, sur och bestämmer sig för att låta hela festen kretsa kring min närvaro och det faktum att jag fortfarande lever. Vissa har gått vidare, inte han, och det är viktigt att låta alla veta det. "Om det här inte var min sista öl så skulle jag hälla den över dig". Vad ska jag säga? Okej, det är inte värt det. Spara ölen, bli full och berätta för din flickvän som för övrigt var på samma fest, att jag tydligen är värd att minnas tre år senare.

 Pinsamt är vad det är. Skärpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback