Istället för att öva

Jag sitter med Abbe som gått Södra Latin med alla mina vänner, Johan R i Remidjen, David från Xantippa och John i datasalen. Snart kommer Andreas. 

Skägget Äter har fått en spelning i Sthlm. Får se om jag kan ta mig dit. Ska ju på en annan turné ungefär då så.. :) Vore kul att träffa alla gamla skäggagamer. 

Det är sökningar till skolan nu i dagarna. Jag träffar en hel del gamla bekanta och då bland annat Hanna Andersson som jag gick folkmusik med första året på Bollnäs. Det kändes som igår så vi spelade lite. Sen tog vi bussen till Södervärn. Där  gick vi en promenad: Möllan, Folkets Park, Konserthuset, Lugnet, Brogatan, Trianglen, Kronprinsen, Ribersborg, Bo01 och Västra Hamnen. Sen fikade vi. Det var en lång promenad. 

Näe, nu ska jag fortsätta på min långa och komplexa låt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback