Typiskt så fin han är

När jag precis blivit klar med min violalektion med hr P så ringer han. "Det bjuds på middag hos mig" och vips står jag där i dörren med mitt pick och pack.

Kyckling! I ugn! Lyxarnas lyckost! Så gott har jag inte ätit på länge. Tur att det blev så för jag åt bara sån där bruksmat i dag, kikärter i kokosmjölk med curry och couscous. Man vet att det är bruksmat när alla ingredienser börjar på samma bokstav och har typ samma färg.

Nu mumsar jag på ett blomkålshuvud och dippar bitarna i soygurt + holidaydip och tittar på denna fantastiska man som förbereder lektioner inför imorgon. Typiskt så fin han är.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vad glad jag blir när jag hör att du är så kär. Lycka, gumman. /Mum

2009-03-17 @ 10:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback