Digital Love

jag har så svårt för titlar att jag funderar på att börja shuffla fram dem i iTunes istället. trycka på shuffle och sen byta tills det blir en bra låt som passar. som i detta fallet: Daft Punk - Digital Love. Passar mitt humör som gärna får bli lite bättre. Det var bra imorse när jag klev upp (själv) och åt en rejäl frukost i god tid. Det blev havregrynsgröt med russin, honung, solrosfrön och havremjölk. Till det en halv grapefrukt, kaffe och istället för juice blev det vitaminbrus. Inte lika gott men nyttigt.

Intervjun imorse gick rätt bra. Jag kände mig som en av de på mötet som hade störst chans, i och med att jag har erfarenhet från så olika branscher inom restaurang och att jag dessutom talar god svenska (!!!). En av de på intervjumötet hade sin mamma med sig. Det var rätt speciellt. Jag hade nog inte tagit med min, fast hon är fin och så. Men hallå, något klarar man väl själv?

Nu vill Ida att jag ska komma med chips och kolla på Sex and the City hos henne. Det passar bra, jag har helt tappat sugen för skolan nu när man knappt har några lektioner. Ska gå på en konsert ikväll för att skriva bort en rest och sen ska jag väl öva nån gång också. lever lite på berömmet jag fick igår bara.

Näe, nu ska jag gå. Lev och må och lyssna på låten. Den är spexig. Här har ni videon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback